Selamat Datang


I made this widget at MyFlashFetish.com.

COMEL

About Me

LINAWANI AHMAD 0162229050

FREEDBACK

Name:
Email Address:
No. Phone

Get your own free form like this one.

Wednesday 9 November 2011

Kanser


Gempar!!! Testimoni dari Perak." Saya telah disahkan tiada Cancer "


Kak berumur awal 50an diperkenalkan dengan set Premium Beautiful dan terus memakainya sebab gelaran "Baju Anti Kanser". Sejarahnya macam ni..Kak ni Doktor dah buat cityscan dan amat menakutkan doktor beritahu sudah kelihatan urat-urat merah sedang mengumpul menyerupai sel barah yang aktif. Ya Allah...sedihnya dah ingat mati dah..pandang anak kak asyik nangis je, cakap dengan suami asyik berduka cita saja saya ini..Tapi dia beri dorongan kuat untuk melawannya jadi kak kuatkan juga. Kak terus laburkan rm2ribu lebih untuk sepasang baju Anti Kanser ini. ..Keluarga kak memang ada sejarah kanser ni..tulah kami pun sekeluarga susah nk ckp perasaan mcm mana...bukan mudah penyakit ini ..Cuma saya nak berkongsi 1 kisah diri saya sendiri selepas memakai set Premium Beautiful..kak memang ada potensi barah payudara ...berkat kesabaran kak nekad pakai je bukan ada apa2pun mudah je tapi hari2 pakai tak tinggal walaupun hari ahad. Nak tahu tak kak tiba-tiba rasa kesannya..baru sedar dah 2,3 hari selepas pakai je (bukan seminggu tau)..Sakit yang ngilu2 kat breast tiba-tiba hilang dan lenguh-lenguh badan juga lenyap tanpa sedar. Hari next check up saya untuk scan sekali lagi tiba, berdebar-debar hati ini..TETAPI masyaallah percaya atau tidak...sel gumpalan merah darah itu sudah tiada lagi dapat dikesan. Doktor juga sangat hairan...dia sahkan saya tiada sel kanser aktif, menangis kak kegembiraan rasa nak peluk doktor tu.. Pada saya itu salah satu kejaiban dari tenaga FIR didalam Premium Beautiful baju Anti Kanser ini. dan saya Percaya Yang Berkuasa semua tu Allah swt.kita ni hanya mampu berusaha dan semangat yang kuat lagi satu berkenaan barah dengan Premium Beautiful ni kak betul-betul berkesan ..memang pahit dan perit untuk di tanggung kan jika saya di sahkan ada kanser..Terasa gelap dunia ini..Tapi tidak sekarang dengan kehebatan Premium Beautiful ini kak jual kehebatan nya seluruh Malaysia. Kak sekarang sudah menjadi usahawan Haio sepenuh masa..Sihat dapat wang pun dapat..Syukur alhamdullilah..

No comments:

Post a Comment