Selamat Datang


I made this widget at MyFlashFetish.com.

COMEL

About Me

LINAWANI AHMAD 0162229050

FREEDBACK

Name:
Email Address:
No. Phone

Get your own free form like this one.

Sunday 11 March 2012

CELGYNIC


CELGYNIC




CALL / SMS : 0162229050



Fungsi Celgynic :



Melancarkan Peredaran Darah,
Menyihatkan Tubuh Badan

Indikasi:Digunakan secara tradisional untuk kesihatan kulit dan rambut.Fungsi-fungsi:Mengekalkan sel badan yang aktif dan kesihatan jantung, menggalakkan peredaran darah.

Ramuan utama ialah Lecitin yang boleh mencair kolesteroldalam kandungan darah, mengelakkan saluran darah daripadatersumbat, melancarkan sistem peredaran darah dan seterunyamenurun tekanan darah.

1. Meningkatkan Prestasi kelelakian dan kesihatan keseluruhan.

2. Memberi kesan menakjubkan pada saiz dan eriksi.

3. Memberi tenaga,anti penuaan, meningkatkan sis. Imunity tubuh dan daya ingatan.

4. Menyelesaikan masalah kolestrol,jantung,pinggang,rambut & Kulit

5. Mempercepatkan baik pulih sel luka dalaman dan luaran.

6. Mengimbangi tekanan darah tinggi dan rendah serta mengawal paras gula dlm darah


Detoksifikasi

Detoksifikasi ialah proses membersih atau membuangkan segala bahan buangan seperti unsur-unsur pencemar, bahan-bahan logam berat, radikal bebas, agen penuaan dan sebagainya yang terhimpun dalam tubuh badan manusia. Proses detoksifikasi dapat mengaktifkan sel-sel badan, seterusnya menggalakkan penyerapan nutrien di samping menguatkan fungsi organ dalam badan. Oleh itu, ia menjamin perjalanan sistem badan yang lancar.

Neutralisasi

Neutralisasi ialah proses penyelarasan sistem dalaman badan yang tidak seimbang, mempertingkatkan keberkesanan sistem badan, memperkuatkan operasi dan penyelarasan fungsi antara organ-organ. Ini akan menjamin kesihatan tubuh badan daripada jangkitan penyakit.

Imunisasi

Imunisasi ialah fungsi menambah, mengukuh dan memperkuatkan pengoperasian dan fungsi organ-organ. Ini termasuk menambahkan nutrien, mengubati masalah kekurangan Qi dan darah, menambah tenaga kepada organ-organ dalaman, memperbaiki kumpulan sel-sel yang rosak, meningkatkan fungsi organ dan mengukuhkan daya tenaga. Tambahan pula, ia juga berfungsi untuk memperkuatkan sistem imunisasi serta daya ketahanan penyakit.
PencegahanPencegahan merujuk kepada prinsip untuk mengelakkan daripada jangkitan penyakit.




http://www.youtube.com/watch?v=4R9pWTvDn_w

No comments:

Post a Comment