Selamat Datang


I made this widget at MyFlashFetish.com.

COMEL

About Me

LINAWANI AHMAD 0162229050

FREEDBACK

Name:
Email Address:
No. Phone

Get your own free form like this one.

Thursday 15 March 2012

MAHARANI - Testimoni

MAHARANI - Testimoni


  Assalamualaikum....semua....hari ini saya ingin berkongsi cerita testimoni HERBA MAHARANI....


Saya mendapat panggilan daripada Kak Aini.... 3 minggu yang lalu bertanyakan berkenaan HERBA MAHARANI...dan kaitan dengan masalah wanita yang dialaminya......


Saya menceritakan kepadanya tentang KEHEBATAN HERBA MAHARANI... kepadanya....


Begitu teruja dia mendengar KEHEBATAN HERBA MAHARANI....."Akak mahu cubalah" katanya ....


Boleh, akak bg alamat ...dan bank-in kt akaun sy....nanti saya poskan pd akak yer..... 


Hari ini Kak Aini, menelefon saya menyatakan "Benar lah, BAGUS betullah MAHARANI "..... akak dah dapat rasa KEHEBATAN nyer....."Akak nk order lagi lah...., 10 kotak, nk promote kat adik-beradik dan kawan-kawan akak......


Alhamdulillah.....TERIMA KASIH YA ALLAH.... kerana dipertemukan kami dengan  HERBA MAHARANI....




Kepada Semua WANITA....dapatkan KEHEBATAN HERBA MAHARANI hari ini juga...
 HARGA RM 65  jer..... 

info lanjut hubungi call/sms 016-2229050

No comments:

Post a Comment